onsdag 25 november 2009

Det här med Scat...

För det första vill jag varna känsliga läsare för en obehaglig bild INNAN ni scrollar ner!


Satt m Christofer på msn, jävligt uttråkad och hade lust att forska runt i nått kul.
Så bad honom säga ett ämne, vadsom, helst nått sjukt.

Han kom inte på nått så under tiden kom jag att tänka på Scat.

Alltså för er som inte vet vad det är, så är scat när du på något sexuellt vis tänder på avföring.
Jag kan inte fatta det, Hur kan man vilja ha det i munnen?

Wet sex är en helt annan grej, även om det kan ses som vidrigt i mångas ögon så är det inte ens i närheten av Scat eller "Spy-sex" (glömt dess benämning)


Uuuuuuussch jag mår illa, kan nämna att jag är grymt äckelmagad (det kan Amanda intyga som på flera luriga sätt försökt få mig att se filmen "two girls one cup" där två lesbiska tjejer äter varandras bajs)

Det va med ett stängt öga och ett halv öppet som jag googlade mig fram till denna vedervärdiga bild.

Nåja folk får väl visserligen syssla med vad dom vill, men kan man vara normal om man finner det upphetsande?
Jag vet inte. usch.

Har lust att slå den där håriga äckliga röven med nått så den går sönder :-(

GROOOOOOOSE...

Nee fy fan, dax för promenad och hämta barn strax.
Lär ju inte bli nån middag för mig idag iaf :-/

Håll med om att bilden nästan ger ifån sig en doft?? :-O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: