onsdag 25 november 2009

Johanna med stort J

Ja det är jag det, helst med caps lock på hela namnet =)

Tänker från och med nu höja huvudet rakt upp med näsan i vädret, vinka bort alla onda jävlar,
Jag står med båda fötterna på jorden, vet vad fan jag vill och tar fan vad jag vill ha med.

Nu undrar ni varför jag måste hävda mig just nu i denna stund för.

Jo, det ska jag berätta. Jag bara fick en influens över hur fantastiskt unik jag är.

Vet ni varför?

Jo för jag är så fruktansvärt snäll och varmhjärtad, det är få som är det.

Har suttit och luskat ut allt snällt jag gjort, hur mkt jag bryr mig om människor runt omkring.
Hur gärna jag vill vara alla till lags.

Ändå är jag en väldigt annurlunda människa som säkerligen uppfattas som skit skum och jävligt elak pga min attityd.

Men icke, och att ha så mkt plats i hjärtat för så många levande ting är värt en stor eloge till bara lilla vackra mig =) Wooohooo...

faaan vad jag är bra, visst är det så?!

jag oh barnen har ätit lithells kokekorv med bröd, fan vad gott det är.
Sjukt gott när det knakar sådär när man tar en tugga på korven.

ikväll blir det tomtegröt med kanel och socker, yammi.

NE nu ska jag ut på balkongen och dra i mig gift :-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: