fredag 25 december 2009

Och så va allt över..

All stress inför en dag, nu är den över.
Inte för att jag täker säga mig tillhöra en av dom som riskerar hjärtattak inför julen eftersom jag tar det hela lite hakuna matata.

Men alla andra dårar så trängs och slåss och stressar för att köpa julklappar, laga julgoddis och handla en j-a massa julmat.

Nu är det över, ett par tusen kronor fattigare och ett par kg extra runt magen.

Men men då är det nedräkning till nyår, och efter nyår går vi mot våren, och det gillar jag =)

Barnen hade iaf en toppendag igår, fick massor av nya fina saker =)

Jag hade väl en bra dag med, tänker inte klaga.

Idag blir det mjukisbrallor och svulla godis och tvätta klockan 12.
Sen i eftermiddag/kväll kommer min stiliga man hit, då ska jag anfalla honom med pussar och kramar och bedyra min kärlek.

Och nu, nu ska jag kliva upp u sängen (orkar fan inte) och sätta på lite kaffe och värma risgrynsgröten och tända lite ljus och ha mys med barnen=)

Jag o min bättre tredjedel :-p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: