söndag 10 januari 2010

Börjar jag bli gammal tro?

Lade mig på sängen i går vid sex tiden, och sen kikade ja på klockan då va hon tjugo i sju, sen minna jag inge mer...
Förstår ni jag somnade tjugo i sju. Vaknade som straff klockan fem, fast under tvång lyckades jag somna om och sova till halv åtta, så nu är jag fanatiskt utvilad...Tror jag...?!

Idag kommer morsan och hällsar på..wheey..
Fösöker filura ut vad jag ska ägna denna söndag åt. Lutar åt en sväng i pulka backen huttrande och stönande över hur mkt jag hatar denna årstid.

Väntar ivrigt på svar om jag kommit in på skolan med. Skickade ju in ansökan i tid oh allt, fick tillbaka pappret för jag glömt skriva under, skrev under och skickade tillbaka samma dag.
Oh sen har jag inte hört nått mer. Är livrädd att jag inte kommer in. Måste ha nått att göra. Vill gå i skolan, vill verkligen det.

Hela jag är laddad för att plugga. Nåja, dax att leta fram nått frukostliknande i mitt ack så fattiga kylskåp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: