söndag 10 januari 2010

Fenomenet Söndag...

Varför är söndagar så tråkiga oh extremt långa?
Även fast mitt liv för tillfället inte är så mkt annat än just tråkigt och långdraget så är söndagar psykiskt värst.

Min favorit dag är som ni vet måndagar, jag vet jag e konstig men jag älskar måndagar, vet inte varför men e alltid så pigg o glad på just måndagar :-)

Saknar Min Markus. Vill antasta honom med hela min kraft och göra honom till min lilla kärleks leksak :-O *gnider händerna*


Barnen kollar på film o busar oh bygger med lego, jag känner mig inte jätteupplagd för något lego bygg men blir så illa tvingad :-p

Kallt e det åxå, inge vidare att gå ut. Fryser ihjäl...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: