måndag 31 maj 2010

Ack vilka minnen..

Minns när jag med tindrande ögon & gapande mun sög i mig allt min super-duper coola farsa sa.
På den tiden hade jag inte existerat på jorden speciellt många år och han måste ha varit i den ålderna jag är i nu ungefär.

Hans Noice platta gick fram och tillbaka och han hoppade runt & spelade luftgitarr med stans fräsigaste frissa (not) och utanför glänste Porchen.

Shit tiden går. Nu vet jag vilken nörd gubben är.
Men han va iaf min som för de flesta andra små tjejers första kärlek.

Visste ju inte bättre då :-p Får oerhördt söta och sent 80 tals fluffiga minnen till just denna låten... Snorrigt värre :-p

Hoppas till Gud jag undvarar mina kids det haha, iaf utseendemässigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: