måndag 31 maj 2010

Veckans första dag

Börjar veckan med att söka mig lite arbete, erkänner mitt nederlag.
Misslyckades hyfsat fett med min skola.
Gick bra till en början, tills jag började halka efter när mitt flickebarn blev sjukt & inlagd på längre tid, halkade då efter & tappade sen lusten.

Nåja, vi får se hur det blir, förmodligen hittar jag ett jobb.
Nått måste man ju sysselsätta sig med.

I morgon ska grabben på utflykt till visingsö =) Funderar starkt på att hänka på.
Låter mysigt.
Nee nu ska jag lägga en make up, vem som helst skulle få ett trauma om dom såg mig nu!

Lite Lisebergs bilder !





2 kommentarer:

  1. Vilka är dom rullstolsburna killarna då?=?

    SvaraRadera
  2. kan bara se en o jag har inte den blekaste.

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: