fredag 28 maj 2010

Fredag !

Kan knappt bärga mig, I dag kommer min Kärlek hem.
Underbart! Han är så duktig, dels får han stanna hela helgen och sen har han fått förtroendet att få ha medicinen med sig (åker 7.40 imorgon)
Det är förtroende.

Vem kunde tro det?!
Whiii. Ska städa upp här hemma lite. Vill ju inte att han ska se vilket svin till kvinna han har :-/

Kläder överallt...Jag kan ju faktiskt inte rå för att jag har så mkt kläder:-D

I morgon blir det liseberg! Så roligt!

Nehee bäst att sätta igång med damsugarn o skurhinken... Ha det gott Kära ni!
På återseende!

Så Jäffla schnögg är jag :-p

2 kommentarer:

  1. Oj vilken mogen Mamma du är.

    SvaraRadera
  2. JAAA visst är det fruktansvärt av mig att vara såååå omogen????? :D

    Eftersom jag är mamma måste jagju sluta leva och bli grå o trist, glömde.

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: