fredag 28 maj 2010

Make me normal

Fitta!
Får man säga så?
Gör det ändå, va på strålande humör idag,Markus ska kommma, det är sol!

Jag pysslar här hemma och gör det fint.

Sen... påminner ett samtal om verkligheten.Jag bokstavligt talat bara förstör, För andra, för mig själv.Men mest för andra. OMedvetet.
Hatar mig sj. Skäms som en hund.

Har ångestn som fan och just nu känns de som ett skott någonstans skulle sitta ypperligt till luch.

Jag är en hemsk människa. Hela helgen är sabbad. Kommer ha sån jävla ångest. Har ångest. Mår illa.

Grinar.
Vill lägga mig och sova. Försöker va till lags o göra rätt för mig, Men icke!
Ibland skulle jag både vilja klona mig själv och kunna trolla.

Liseberg i morgon, Ska bli kul. Men plånboken gapar lika jävla tomt som en hundra år gammal brunn, jag lovar att det ekar om du ropar i den med.

Och då är inte månaden slut än.

Fy fan. Vad fan ska man göra? Känner mig så misslyckad som människa ibland.
Ska lägga mig på soffan en stund,blunda och låtsas jag är någon annan, någon annanstans.....

Sorry, People, I dont mean to exist :-/

6 kommentarer:

  1. Du hade haft pengar om du ej hade köpt möbler kanske. Prioriteringsfråga bara

    SvaraRadera
  2. Du som verkar ha det så gott ställt.Köper möbler och målar om och köper kläder till Markus. Och biljett till han söta mamma. Du måste väl ha pengar när du kan handla och gotta dig så.

    SvaraRadera
  3. Måste sitta någonstans kanske !

    SvaraRadera
  4. Om man inte har skaffat sig ett arbete så kan man inte köpa en vräkig soffa. Då får man nöja sig med en sketen från ikea eller något liknande.

    SvaraRadera
  5. haha har arbetat sen ja va 17, o soffan e bagagnad.
    O ja sägerinte att ja e fattig JÄMT,just nu e ja. fast de e inte d som e själva grejen.

    Luktar avundsjuka

    SvaraRadera
  6. men shiiit varför hoppa på johanna för??? Hon gör allt för att göra rätt, vad e de ni inte fattar era efterblivna avundsjuka jävla as...

    bara för att man köper en soffa behöver den väl inte vara dyr??? eller?? ne precis sen kanske det är så att man har sparat ihop till en soffa, ni vet vad spara är va??

    Johanna har jobbat sen hon var 17 år och tjänat bra med pengar har aldrig haft de speciellt fattigt. men vissa månader blir det bara så...

    Men antar att ni som klagar har en jävla massa pengar, för annars hade ni inte skrivit så... Jävla nötter!

    // Lilla syster MALIIN

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: