söndag 30 maj 2010

Helgen redan slut...

Söndag... Redan. Tungt!
Haft en kanon helg. Bara en lugn o mysig fredag. Och en fullspäckad lördag med Liseberg.
Hade skitkul, allt flöt på och vi hade tur med vädret.

Neo min lilla tuffing,han åkte allt, Virvelvinden...Flumride osv.
Jag va livrädd haha.

Tess hon skrek tom i sagoslottet.
Markus va så fin m barnen, han o Tess satt tillsammans på bussen. Hon låg o hans knä och det såg så mysigt ut,I dag blev hon ledsen när jag sa att det va dax för Markus att åka tillbaka till Hemmet :(
Och vem fan får inte ångest över det?!

Kommer sakna honom like hell i vanlig ordning, lipa hela kvällen idag med...Hate it :(

Ska in till stan sen, till hans mamma en sväng.
Han har redan åkt-Hämta medicin på ryhov.

Nee om man skulle ta på sig kläder duscha av sig och bli människa?!

Mors dag idag med föresten-Grattis Johanna !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: