lördag 15 maj 2010

Stolt jag är

Jag är sjukt stolt över min bättre hälft. Att kunna repa sig som han gjort. Att från att i princip hela sitt liv inte vetat om något annat än droger, till att verkligen försöka leva ett normalt liv.
Att verkligen ta sig i kragen. Det e tufft, det är starkt. Det är jääävligt coolt.

Jag e stolt som en tupp. Han e min min min....
Att vara född rik och ha fint jobb och en fin bil och masa pengar det e såklart inte helt fel.
Men att ta sig upp från marken och bli nått... det är att verkligen vara någon.
Det e TUFFT i mina ögon.
Jag skäms inte ett skit för att vara fästmö till en FD hårt missbrukande kille, snarare tvärtom, Jag har lärt mig at se bakom så mkt. Att kunna se människan.

Är glad att få vara med om denna resa, för det har gjort oss så tajta. Vi har lärt oss hur kort livet är och hur mkt små ögonblick är viktiga.

Att det inte bara är att ändra sig från en dag, man ska inte bara sluta missbruka, man ska byta umgänge, tänkande osv.
Det tar tid...Men med vilja och rätt stöd så ska vi tillsammans fixa detta.


ÄLSKAR DIG MARKUS, kolla bilderna...dom översta e från i vintras och dom andra e hyfsat nytagna !







NU



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: