måndag 31 maj 2010

Tabu att helt rätt o slätt vilja ha sig en skjut...

Jag vet jag är mamma, jag är okså vuxen & förväntas därför uttrycka mig vuxet och till synes jävlit moget.
Det heter Samlag :-S

Men bara det att jag vill inte idka samlag. Jag vill ha K*k. Vill bli knullad av den jag älskar.
Tacka vet jag vardagsrummet fullt av levande ljus, alla kläder av, händerna ihåpflätade, ömma viskande ord, blöta kyssar, vältajmande jucka, romantisk musik & självklart ögonkontakt.
Men bara ibland (& om jag är kär) annars not my style.

Visst kalla mig omogen.
Eller som i ett tidigare inlägg fick höra "vilken mogen mamma du är"

Vet inte om det är fel på mig, MEN kan inte riktigt få in i huvudet vad det har med min mammaroll att göra vad jag skriver här.
Dom kan inte läsa o ord som Knulla, helvete, fan osv används inte i deras närvaro.

Detta är helt klart vuxen material=)

För er som stör er. Dont read.
Jag ska iaf ut på barnledig tid & Gräspippa.. Låta stjärten guppa frenetiskt i gräset.

Gillar definitivt uttryck som "långt ner i halsen" , "ASSFUCK" & "Kladdiga slampor" ju mer det retar er desto roligare har jag =)

Nåväl dax att ta en nypa frisk luft o tänka på annat =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: