torsdag 19 augusti 2010

Johanna ska jobba..

Från att ha varit en snällt sagt skitdag till att bli en jävligt bra dag,
Johanna ska jobba på elmia, visserligen Bara tre dagar, men vem vet det kanske blir mer om jag sköter mig!!

Äntligen! Har aldrig i mitt liv vart arbetslös eler kanske ska säga sysslolös, sedan jag dum som jag var i min knappt fyllda 17 år valde att hoppa av skolan så fick jag jobb på restaurangen som jag arbetade på tills för ett dryga halvår sedan.

När jag pluggade på heltid så jobbade jag varannan helg när jag va barnledig (min ända lediga tid)
Och har bara "gått hemma" när jag vart mammaledig annars, och det är fan inte bara att gå hemma vill jag lova.

Att jobba kommer bli semester! Längtar, vill ut bland folk, tjäna pengar och ha ett liv ..något att göra.

Underbart!!!!!!!
Min älskade har åxå lite saker på g, så det ser ut som att hösten inte blir sådär mörk, fattig och otäck som jag tidigare trott!

Nu ska jag koka te och äta mackor!! ;)

1 kommentar:

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: