fredag 11 maj 2012

joooobbbig dag...

Idag är en sån där dag när man vill lägga sig under täcket heeeela dagen eller typ skriva ut sig ocvh bara gå härifrån och träffa nån köpa det man vill ha och sen glömma allt ...för en stund. Funkar ju tyvärr inte så, har gjort alldeldes för många misstag för att ha råd att sumpa det en gång till. Heroin/opiater i all ära men inte ens det är tyngst just nu. Det får bara inte ske. Igår va också en skitdag. När jag har sånna dagar undrar jag om det någonsin kommer försvinna?! Och när det psykiska sätter in känner jag mig plötsligt kroppsligt abstinent helt plötsligt hur fan jag kan bli det efter så pass lång drogfrihet?! Faaan vet jag jag låg inlagd på avgiftningen på ryhov och jag kunde inte röra mig, låg med jacka i över en vecka under täcket, grät och kräktes i en papperskorg, krampade och trodde uppriktigt jag skulle dö, då lovade jag mig sj att detta va sista gången jag någonsin skulle va kroppsligt beroende utav opiater. Sen har det väl händt en del snedsteg på vägen osv men jag har ändå hållt mig ganska lugn. Usch saknar Markus och Barnen som fan..... nee dags för kaffe & cigg....

12 kommentarer:

  1. Hur orkar du hitta på så mycket historier ? Du har tagit lite piller och gått och blivit beroende...sitta här och överdriva till tusen, ljuga ihop historier..Du har aldrig tagit en spruta,,,såvida din man inte fått dig till det. Du är för fan inte ens omhändertagen,,du är fri att gå när du vill. Folk som oroar sig över dina barn, och ditt drogande- borde oroa sig mer om ditt sjuka huvud och dina barn. Hur det påverkar dom är rent skrämmande. Och det är jävligt brist på respekt, att sitta här och skriva om ditt jävla fantasi drogande när din man faktiskt på riktigt antagligen mår rent skit..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite sent att svara men första ggn jag läser hennes blogg och av ALLA rent av FUCKED UP kommentarer reagerar jag mest på denna: jag becknade till markus innan han träffade johanna och därför VET jag att johanna talar sanning. Jag har INSTRUERAT johanna hur man löser upp oxycontin bäst och jag har SETT hennes uppsvällda händer som resultat av att ha stuckit sönder sig själv! Hur VÅGAR du sitta och påstå att allt detta skulle va fantasier på ett sätt som om du är AVUNDSJUK? Du vill INTE uppleva detta som johanna skriver om! Jag har klarat mig ut tack vare subprogrammet och jag vet att ingen opiatmissbrukare klarar det utan sub, nånsin! Kämpa för subet johanna! Du fixar det ALDRIG annars!!

      Radera
  2. Anonym11 maj 2012 07:13

    Hur vet du allt detta? Jag har en annan bild av det du säger och jag tror mig umgås mer med johanna än du men för all del, berätta hur du vet allt.

    SvaraRadera
  3. oj oj haha har inte Johanna tagit en spruta?? hmm jag har tagit dolk intravensöst MED johanna säkert hundra gr. Och vart står det att hon blivit omhändertagen?? det har hon aldrig sagt? deremot så vet jag hatt hennes missbrukashandläggare hoitade med LVM om hon inte gick med på frivillig behandling, ingen människa sitter väl och hittar på sånt här?!
    och vadå hennes man mår riktigt skit? klart han gör det. Jag känner J ganska bra, vi har drogat mycket tillsammans och hon har hälsat på mig mkt i min lägenhet och jag har fått ta hand om henne när hon vart medvetslös. Är riktigt glad att hon tagit sitt förnuft tillfånfa för ett tag trodde jag hon skulle dö, förlåt om jag hänger ut dig johanna men blir lite upprörd av att läsa sånna komentarer, hur komer det sig annars att liam är omhändertagen? och att du är på behandlingshem? man får ju ingen plats där bara för att man vill och vet hur du skämts över ditt missbruk och försökt dölja det. KOmmer tom ihåg när du delade spruta m J-u som har Hiv och jag sa te dig att låta bli men du struntade i de. och hur du grät hos mig när jag bodde på formel1 hotellet över att du ville dö för du inte orkade leva så merfast du ändå inte kunde lägga av.och hur många gr har inte snutjäveln stannat dig bara för att? fölåt igen om jag skriver privata saker.men tkr det är stakr av dig att gå ut med detta för att folk ska ta dig för den du är och minska skvaller och histoier om dig. Hoppas du fixar detta denna gången cvet du förökt många gr och aldrig försent.

    SvaraRadera
  4. haha de e gött johanna , du e på behandlinghem för ditt opiatberoende fast du aldrig ens prövat. och den gången vi satt på kulturhuset och du satte på¨mig o jag på dig det va bara en dröm :-D och när du hade 100 st dolkisar de va absolut inte för eget brukutan för att låtsas knarka, och när du tröka i dig xanor för full hals och va flöddrad på bussen X antal gonger är också en hallicinatjon.du hitte bare påååå allt :D jag undrar vem som e sjuk ihuvet egentligen du Jo eller den tjommen som skrevet komentaren?jisses.du älskar dina ungar och kommer få tillbaka dom de vet jag.kämpa på som du gör gumman.

    SvaraRadera
  5. alltså hjälpte sätta spruta på varann inte "satte på" som de ser ut som jag menar hahahaha

    SvaraRadera
  6. Detta är det sjukaste jag någonsin har läst! Vad är ni för jävla idioter som skriver om hennes drogmissbruk som nån jävla merit! A fan vad coola vi var när vi drogade och fan vad coolt att dela spruta med en som har hiv och vi har drogat minst 100 ggr ihop. Jävligt häftigt hörrni! Johanna, du är mamma för helvete! Skärp dig människa!

    SvaraRadera
  7. jag vet att du är en underbar mamma innerst inne

    SvaraRadera
  8. Anna11 maj 2012 11:10

    Håller faktiskt med dig. Mer tragiska människor har jag nog faktiskt aldrig läst om. Vilka förlorare. Varför gör ni inte nått vettigt av era liv? Om ni nu inte vill det hoppa åtminstone framför ett tåg så vi slipper betala erat missbruk, skattepengar kan användas på mycket bättre sätt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Johanna berättar öppet om sitt missbruk, starkt gjort av henne. Hon försöker o kämpar varje dag. Är inte det att göra något vettigt av sitt liv? Att ta sig tillbaka till livet utan droger.??
      Eller du kanske tycker att önska folk ta livet av sig, då gör man något vettigt med sitt liv???

      Radera
    2. Svaret var till de kommentarerna som glorifierar missbruk men det förstod du bevisligen inte.

      Radera
  9. Aa då e jag med;) det e verkligen inget som man får ut något bra av! :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: