tisdag 8 maj 2012

Vilken härlig dag!

Idag har det varit en helt underbar dag, det har faktiskt kännts ganska lätt allting. Har börjat mäta drogsug i ett speciellt block jag fick på det andra behandlinghemmet jag va på (men som jag inte använde då)som man fyller i och sen kan gå tillbaka till och se tex vilka situationer, tider och platser som triggar igång suget. Och vad man då gör för att underlätta. Ganska smart grej faktiskt. Igår va vi på kosntvandring, riktigt trevligt faktiskt. Idag har vi haft lite piknick i ljungarum och suttit vid vattnet, urmysigt. Och på dagen va det en herre här och föreläste om "sociala företag" , väldigt intressant så inspirationen fullständigt brann i rummet, det bubblade av vilja och ideer så vi får se om det blir något "eget företag" vore ju verkligen häftigt och roligt. Sen har man ju i så fall också en sysselsättning när man är färdig här vilket jag tror är ett måste om man ska lyckas fullt ut. Och nu på kvällen gjorde jag amerikanska blåbärspannkakor till brudarna! det va uppskattat. Väntar på att mina små barn ska ringa och säga god natt :-) Dom kommer förmodligen hit på lördag och hälsar på mig. Skönt för dom att se hur jag har det och så. Tänkte dom kunde få välja något som jag bakar till dom kommer :) Är otroligt tacksam att dom har en sån topppenpappa som älskar dom och tar hand om dom, det verkar som det är sällsynt :( Är också glad att dom har ett så brett och kärleksfullt nätverk överlag, det har gjort att dom är otroligt starka och trygga i sig själva. nehee om man ska tas och göra lite nytta kanske?! Trevlig kväll allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: