söndag 3 juni 2012

Älskar!!

Saknar mina små juveler så otroligt mkt...det värker i hela mig, hela mitt mammahjärta dunkar frenetiskt efter mina pluttar, fy vad jobbigt det är att inte kunna vara nära dom 24/7 som man önskar. Varje minut jag får med dom njuuuuter jag. Vid varje förlossning har tårarna sprutat av glädje att JUST DESSA små barn har fått komma till mig, en förmån. Finns inga mer underbara barn än mina. Dom är söta, snälla och otroligt godhjärtade. Redan. Skulle vilja ha dom här nu alla 3 och snosa och pussa på dom. Avundsjuk på alla som har sina barn hos sig jämt. Även om jag får skylla mig själv att situationen ser ut som den gör, men det ska det bli ändring på och jag bara lääängtar att få se Liams alla framsteg och få dela det med Markus. Att få se Neo börja skolan och Tess växa och bli en stor tjej... Älskar er mest i hela universum ungar!!!!

2 kommentarer:

  1. Fina små bra! Önskar dig all lycka med dem och ditt liv!

    SvaraRadera
  2. vad söta dom är :-)

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: