måndag 4 juni 2012

Måndag!

Gött m måndag, gillar inte helger dom e sega :( ända bra på helgerna är kyrkan som ger mig otroligt mkt glädje och inre styrka. Har inte mkt å skriva, kommit 2 nya tjejer hit, jättekul!! e helt slut just nu har sprungit 4 km , har llagt träningen på "hyllan" sen torsdag *ajjabajja*. Längtar efter mina barn & Markus så det värker i mig =( fyy känns som jag e på väg in i en svacka eller nått...bläääää... Vi har kollat Maria Wern nu, jättespännande film! I morgon har jag behandlingkonferas så min missbrukshandläggare kommmer hit, känns bra så man får lite klarhet i hur de ser ut framöver, och onsdag ska ja hem till lägenheten o städa, fy inge roligt men nödvändigt! Och på kvällen ska vi ha tjejkväll med god mat, fotbad, ansiktsmask o håprinpackningar och så ska jag fixa naglar på brudsen för det fick vi köpa in här (nagelsaker och spagrjer) ska bli supermysigt!! Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: