söndag 15 juli 2012

Första natten hemma !

har haft min första permis lörd-söndag på 3 månader, man får efter att man vart på kärrarp 2 veckor åka hem på helger om man vill, jag har inte velat det dels för att jag inte kännt att jag haft något att åka till (får ju ändå inte ha barnen över natt) och för att jag inte kännt mig stak nog, men eftersom jag flyttar hem nästa lördag så kände jag att det va dax att prova. Så jag åkte hem i går förmiddag! Och det gick över förväntan, hade barnen hela dagen i går vi va ute o gick, lagade mat och mös i soffan m chips o barnprogram. Vilka fantastiska och värdefulla fina barn jag har, älskar dom så det gör ont i mig. Sen framåt kvällen kom Jolanda hem till mig o vi gick ut med hundarna och lagade mat, och gluttade på tv:e, det va en kanondag. Städade balkongen och småstädade de sista i lägenheten (typ finputsade) och idag sov vi till efter elva, det va riktigt gott att göra det, och sen åkte vi med ett bussen tillbaka till Kärrarp! KÄnns riktigt bra att det gick så bra och nu är det bara 6 dagar kvar tills jag får träffa MArkus, gissa hur hårt mitt hjärta slår... och gissa hur mkt min kropp skriker efter hans närhet, ju mer det närmar sig desto mer otålig blir jag och desto saktare går tiden!!! Neee nu blir det att se om det finns någon föda till min mage ! Ha det bäst, och GUd välsigna er !!

4 kommentarer:

  1. Härligt att höra att det gick bra när du var hemma :) Hur har ni tänkt nu när ni kommer hem? Någon särskild sysselsättning? Lycka till! Mvh Sara

    SvaraRadera
  2. Hur går det för dig? :)

    SvaraRadera
  3. Detta är en kompis till Marcus. Mitt namn är Hans Ulwar, frälst ifrån droger för många år sedan. Är fri sedan 1985. Är fortfarande frälst och troende och det har hållt ända sedan dess. Jesus har hjälpt mig. Känner Marcus sedan 2-3 år sedan tillbaka då jag träffade honom i kristet sammanhang i Gränna. Marcus ville då vara frälst men hade problem med droger. Träffade honom förra veckan efter ganska lång tid och han utgjöt sitt hjärta i sin ensamhet med mig. Han talade om att han älskade dig och han undrade hur han skulle få tillbaka Liam och dig fullt ut. Mitt tips var till er båda att ni håller varandra i handen och ropar till Jesus och jag lovar att om ni gör det tillsammans blir ni helade tillsammans igen och får tillbaka Liam. Detta är en väg ur droger, jag vet. Hans Ulwar 0736-228988, om ni vill något så tveka inte att ringa. Eder vän i Jesus Kristus. På återseende.

    SvaraRadera
  4. Pseudovetenskap kan aldrig vara en väg ur ett beroende. Du har bara fått en placeboeffekt och inget annat. Är du drogfri idag har du bara en person att tacka och det är dig själv, att ge äran till en person som aldrig fanns för dig och stoppade dig första gången du brukade är att nedvärdera din egen insats. Finns jesus sket han fullständigt i att du började så varför skulle han ha hjälpt dig att sluta?

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Jag

Jag

Labels

Blog Archive

Etiketter

Följa

www.dsit.sejknt

Vädret

Besökare

Totalt: Idag: Veckans: